۱-۶-۳- ورود ن به نیروی کار و سطوح آموزشی ۵

 

۱-۶-۴- ارزیابی فمینیسم ۶-۵

 

۱-۶-۵- امواج سه گانه فمینیسم ۶

 

۱-۶-۵-۱- موج اول   ۹-۷

 

۱-۶-۵-۱-۱- دوره تعلیق نهضت فمینیسم ۱۲-۹

 

۱-۶-۵-۲-   موج دوم  ۱۳-۱۲

 

۱-۶-۵-۲-۱- تأثیر جنگ جهانی دوم بر موج دوم ۱۴-۱۳

 

۱-۶-۵-۲-۲- دولت مداخله گر ۱۶-۱۴

 

۱-۶-۵-۳- شکل گیری موج سوم ۱۶

 

۱-۶-۵-۳-۱- موج سوم ۱۸-۱۶

 

۱-۶-۶-  شاخه آکادمیک جنبش ن ۱۹-۱۸

 

۱-۶-۷-  مکتب های مهم فمینیسم ۲۰-۱۹

 

۱-۷-    برخی دستاوردهای جنبش ن ۲۱-۲۰

 

فصل ۲- تاریخچه مطالعات ن در باستان شناسی جهان ۲۲

 

۲-۱-   مقدمه   ۲۲

 

۲-۲-  مطالعات فمینیسم و ن در علوم انسانی ۲۳

 

۲-۲-۱- مروری بر امواج سه گانه فمینیسم و تأثیر آن در باستان-

 

شناسی      ۲۵-۲۴

 

۲-۲-۲- گرایش های فمینیستی .۲۶-۲۵

 

۲-۳-   مطالعات فمینیسم در باستان شناسی ۲۷-۲۶

 

۲-۴-  پیشینه مطالعات جنسیت در باستان شناسی ۲۸

 

۲-۴-۱- فمینیسم و باستان شناسی جنسیت …۲۸

 

۲-۴-۲- زمینه های شکل گیری مطالعات جنسیت در باستان شناسی ۲۹-۲۸

 

۲-۴-۲-۱- باستان شناسی نوین   ۲۹

 

۲-۴-۲-۲- باستان شناسی دهه۸۰ ۳۱-۲۹

 

۲-۴-۳-  اهداف فعالیت های دهه های ۶۰- ۸۰ میلادی ۳۲

 

۲-۴-۴- روند شکل گیری باستان شناسی جنسیت ۳۳-۳۲

 

۲-۴-۴-۱- باستان شناسی جنسیت ۳۳

 

۲-۴-۴-۲- جنبش ن و باستان شناسی جنسیت ۳۵-۳۴

 

۲-۴-۴-۳- گردهمایی ها و کنفرانس های باستان شناسی جنسیت ۳۶-۳۵

 

۲-۴-۴-۳-۱- گردهمایی چاکمول ۳۸-۳۶

 

۲-۵-   ن و باستان شناسی آمریکا ۳۸

 

۲-۶-   ن و باستان شناسی استرالیا ۳۹

 

۲-۷-   جنسیت در باستان شناسی پیش تاریخی و تاریخی ۴۲-۴۰

 

۲-۸-   ارزیابی مطالعات ن در باستان شناسی ۴۲

 

۲-۹-   تاریخچه حضور ن در مطالعات باستان شناسی جهان ۴۴-۴۳

 

۲-۹-۱- ن پیشگام در باستان شناسی جهان- ۴۴

 

۲-۹-۱-۱-  ژان دیولافوا- ۴۶-۴۵

 

۲-۹-۱-۲- استرون دیمن— ۴۸-۴۷

 

۲-۹-۱-۳-  مارگارت موری—— ۵۱-۴۹

 

۲-۹-۱-۴-  گرترود بل———— ۵۴-۵۲

 

۲-۹-۱-۵- هریت بوید هادز-ادیت هیوارد هال دوان—- ۵۶-۵۴

 

۲-۹-۱-۶-  هتی گلدمن- ترزا جئول– ۵۸-۵۶

 

۲-۹-۱-۷-  گرترود ـ تامسون،گارود و وینفرد لمب— ۶۳- ۵۹

 

۲-۹-۱-۸- ماری لیکی  ۶۵

 

۲-۹-۱-۹- هلن کنتور  ۶۶

 

فصل ۳-   تاریخچه شکل گیری باستان شناسی در ایران و حضور ن در فعالیت های باستان شناختی ۶۸

 

۳-۱-    مقدمه  ۶۸

 

۳-۲-    باستان شناسی ایران  ۶۸

 

۳-۲-۱-   شکل گیری باستان شناسی ایران ۷۰-۶۸

 

۳-۲-۱-۱- شکل گیری باستان شناسی در ایران توسط فرانسویها ۷۳-۷۰

 

۳-۲-۱-۲- گسترش فعالیت های باستان شناسی در ایران توسط خارجیها ۷۵-۷۳

 

۳-۲-۱-۳- شروع فعالیت های گسترده باستان شناسان ایرانی ۷۶-۷۵

 

۳-۲-۱-۳-۱- فعالیت های باستان شناسی ایران همزمان با انقلاب ۷۶

 

۳-۲-۱-۳-۲- فعالیت های باستان شناسی ایران بعد از انقلاب ۷۷

 

۳-۲-۲- تاریخچه حضور ن در باستان شناسی ایران ۷۸

 

۳-۲-۳-  ن پیشگام در باستان شناسی ایران ۷۹

 

۳-۲-۳-۱-  بانو پروین برزین   ۷۹

 

۳-۲-۳-۲-  بانو زهرا نبیل   ۸۰

 

۳-۲-۳-۳-  بانو نوشین دخت نفیسی   ۸۱

 

۳-۲-۳-۴-  بانو ملکه ملکزاده بیانی   ۸۲

 

۳-۲-۳-۵-  بانو سیمین دانشور   ۸۴

 

۳-۲-۳-۶-  بانو سیمین لک پور   ۸۵

 

۳-۲-۳-۷-  بانو آرمان شیشه گر   ۸۷

 

۳-۲-۳-۸-  بانو زهره روح فر   ۹۰

 

۳-۲-۳-۹-  بانو حمیده چوبک   ۹۱

 

۳-۲-۳-۱۰- بانو هایده لاله   ۹۲

 

فصل ۴-  عوامل تأثیر گذار در انتخاب/ عدم انتخاب رشته باستان- شناسی توسط ن در ایران    ۹۴

 

۱-۴-  مقدمه   ۹۴

 

۴-۲- عوامل مؤ ثر در انتخاب رشته باستان شناسی توسط ن ۹۵

 

۴-۳- عوامل بازدارنده انتخاب رشته باستان شناسی توسط ن  ۹۵

 

۴-۴- محیط فعالیت های باستان شناسی و ن ۹۶

 

۴-۵-   حوزه های پژوهشی باستان شناسی و ن            ۹۷

 

۴-۶- بررسی جواب سوالات به صورت نموداری ۹۸

 

فصل ۵- نگاهی به پژوهش هاوتفاسیر باستان شناسی ازمنظر جنسیت و ن   ۱۰۵

 

۵-۱-  مقدمه    ۱۰۵

 

۵-۲-  فرآیند شکل گیری مطالعات ن در باستان شناسی ۱۰۵

 

۵-۳- نظرات مربوط به تقسیم کار جنسیتی در جوامع گذشته ۱۰۸

 

۵-۴- جنسیت در بین گردآورندگان   ۱۰۹

 

۵-۵-  نقش زن در جوامع گردآورنده و شکارگر ۱۱۲

 

۵-۶- جنسیت در بین جوامع کشاورز ۱۰۴

 

۵-۷- جنسیت در محوطه باستانی حسنلو و جوامع پیچیده ساسانی ۱۱۷

 

۵-۷-۱- ن و سنجاق در ایران باستان ۱۱۸

 

۵-۷-۱-۱- حسنلو ۱۱۸

 

۵-۷-۱-۲- سنجاق به منزله نشانه مراحل مهم در زندگی ن ۱۲۰

 

۵-۷-۱-۳- سنجاق به منزله ابزار دفاعی ۱۲۰

 

۵-۷-۱-۴- سنجاق به منزله نماد جامعه ای مسلح ۱۲۱

 

۵-۷-۲-  نقش ن در امپراتوری ساسانی ۱۲۲

 

۵-۸-   بررسی تقسیم کار جنسیتی در بین اقوام زنده ۱۲۴

 

۵-۸-۱- بررسی جامعه واشوها ۱۲۴

 

۵-۸-۲- بررسی جامعه هادزاها ۱۲۵

 

۵-۸-۳- بررسی جوامع تیوی ها  ۱۲۵

 

۵-۸-۴- بررسی جامعه اسکیموها  ۱۲۶

 

۵-۹-   سفالگری و ن  ۱۳۰

 

نتیجه گیری   ۱۳۴

 

فهرست نمودار‌ها

 

نمودار ۴-۶-۱: درصد دانشجویان کارشناسی…………. ۹۸

 

نمودار ۴-۶-۲: درصد دانشجویان  کارشناسی ارشد…… ۹۹

 

نمودار ۴-۶-۳:  تعداد ن در هئیت های علمی ……… ۱۰۰

 

نمودار ۴-۶-۴: درصد مجوز فعالیت های ن……………… ۱۰۱

 

نمودار ۴-۶-۵: درصد پست های مدیریتی ن…………… ۱۰۲

 

نمودار ۴-۶-۶: حوزه مناسب  فعالیت های ن ……………۱۰۳

 

فهرست تصاویر

 

تصویر ‏۲-۱:  ژان دیولافوا-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——- ۴۵

 

تصویر ‏۲-۲: استرون دیمن-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—— ۴۷

 

تصویر ‏۲-۳:  دیمن،کاوش در شمال غرب روم  —— ۴۹

 

تصویر ۲-۴:  مارگارت موری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– ۴۹

 

تصویر ‏۲-۵:  موری،کار میدانی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۵۱

جستجوی مقالات فارسی – آزادی اطلاعات در پرتو حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران و فقه امامیه

دسترسی به منابع مقالات : کارشناسی ارشد ادغام شرکت‌های خصوصی و دولتی در حقوق ایران

فایل – کارشناسی ارشد اجرای احکام و اسناد توسط اشخاص ثالث

  ,۲ ,۱ ,۳ ,۴ ,باستان ,باستان شناسی ,  ۲ ,۳ ۲ ,  ۳ ,  ۵ ,باستان شناسی جنسیت ,باستان شناسی ایران ,گیری باستان شناسی ,رشته باستان شناسی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزشگاه دانش گستر شمال ♥لحظه هاتو خوشبو کن♥ خدمات پولی احمدی تراکتور آذربایجان آسمان قالب حرفه ای شرکت درخشان قصر سفید (باراد) شرکت بهسازان توسعه آرمان (بتا) دهیاری روستای سلیمان آباد زرند