۱-۶-۳- ورود ن به نیروی کار و سطوح آموزشی ۵

 

۱-۶-۴- ارزیابی فمینیسم ۶-۵

 

۱-۶-۵- امواج سه گانه فمینیسم ۶

 

۱-۶-۵-۱- موج اول   ۹-۷

 

۱-۶-۵-۱-۱- دوره تعلیق نهضت فمینیسم ۱۲-۹

 

۱-۶-۵-۲-   موج دوم  ۱۳-۱۲

 

۱-۶-۵-۲-۱- تأثیر جنگ جهانی دوم بر موج دوم ۱۴-۱۳

 

۱-۶-۵-۲-۲- دولت مداخله گر ۱۶-۱۴

 

۱-۶-۵-۳- شکل گیری موج سوم ۱۶

 

۱-۶-۵-۳-۱- موج سوم ۱۸-۱۶

 

۱-۶-۶-  شاخه آکادمیک جنبش ن ۱۹-۱۸

 

۱-۶-۷-  مکتب های مهم فمینیسم ۲۰-۱۹

 

۱-۷-    برخی دستاوردهای جنبش ن ۲۱-۲۰

 

فصل ۲- تاریخچه مطالعات ن در باستان شناسی جهان ۲۲

 

۲-۱-   مقدمه   ۲۲

 

۲-۲-  مطالعات فمینیسم و ن در علوم انسانی ۲۳

 

۲-۲-۱- مروری بر امواج سه گانه فمینیسم و تأثیر آن در باستان-

 

شناسی      ۲۵-۲۴

 

۲-۲-۲- گرایش های فمینیستی .۲۶-۲۵

 

۲-۳-   مطالعات فمینیسم در باستان شناسی ۲۷-۲۶

 

۲-۴-  پیشینه مطالعات جنسیت در باستان شناسی ۲۸

 

۲-۴-۱- فمینیسم و باستان شناسی جنسیت …۲۸

 

۲-۴-۲- زمینه های شکل گیری مطالعات جنسیت در باستان شناسی ۲۹-۲۸

 

۲-۴-۲-۱- باستان شناسی نوین   ۲۹

 

۲-۴-۲-۲- باستان شناسی دهه۸۰ ۳۱-۲۹

 

۲-۴-۳-  اهداف فعالیت های دهه های ۶۰- ۸۰ میلادی ۳۲

 

۲-۴-۴- روند شکل گیری باستان شناسی جنسیت ۳۳-۳۲

 

۲-۴-۴-۱- باستان شناسی جنسیت ۳۳

 

۲-۴-۴-۲- جنبش ن و باستان شناسی جنسیت ۳۵-۳۴

 

۲-۴-۴-۳- گردهمایی ها و کنفرانس های باستان شناسی جنسیت ۳۶-۳۵

 

۲-۴-۴-۳-۱- گردهمایی چاکمول ۳۸-۳۶

 

۲-۵-   ن و باستان شناسی آمریکا ۳۸

 

۲-۶-   ن و باستان شناسی استرالیا ۳۹

 

۲-۷-   جنسیت در باستان شناسی پیش تاریخی و تاریخی ۴۲-۴۰

 

۲-۸-   ارزیابی مطالعات ن در باستان شناسی ۴۲

 

۲-۹-   تاریخچه حضور ن در مطالعات باستان شناسی جهان ۴۴-۴۳

 

۲-۹-۱- ن پیشگام در باستان شناسی جهان- ۴۴

 

۲-۹-۱-۱-  ژان دیولافوا- ۴۶-۴۵

 

۲-۹-۱-۲- استرون دیمن— ۴۸-۴۷

 

۲-۹-۱-۳-  مارگارت موری—— ۵۱-۴۹

 

۲-۹-۱-۴-  گرترود بل———— ۵۴-۵۲

 

۲-۹-۱-۵- هریت بوید هادز-ادیت هیوارد هال دوان—- ۵۶-۵۴

 

۲-۹-۱-۶-  هتی گلدمن- ترزا جئول– ۵۸-۵۶

 

۲-۹-۱-۷-  گرترود ـ تامسون،گارود و وینفرد لمب— ۶۳- ۵۹

 

۲-۹-۱-۸- ماری لیکی  ۶۵

 

۲-۹-۱-۹- هلن کنتور  ۶۶

 

فصل ۳-   تاریخچه شکل گیری باستان شناسی در ایران و حضور ن در فعالیت های باستان شناختی ۶۸

 

۳-۱-    مقدمه  ۶۸

 

۳-۲-    باستان شناسی ایران  ۶۸

 

۳-۲-۱-   شکل گیری باستان شناسی ایران ۷۰-۶۸

 

۳-۲-۱-۱- شکل گیری باستان شناسی در ایران توسط فرانسویها ۷۳-۷۰

 

۳-۲-۱-۲- گسترش فعالیت های باستان شناسی در ایران توسط خارجیها ۷۵-۷۳

 

۳-۲-۱-۳- شروع فعالیت های گسترده باستان شناسان ایرانی ۷۶-۷۵

 

۳-۲-۱-۳-۱- فعالیت های باستان شناسی ایران همزمان با انقلاب ۷۶

 

۳-۲-۱-۳-۲- فعالیت های باستان شناسی ایران بعد از انقلاب ۷۷

 

۳-۲-۲- تاریخچه حضور ن در باستان شناسی ایران ۷۸

 

۳-۲-۳-  ن پیشگام در باستان شناسی ایران ۷۹

 

۳-۲-۳-۱-  بانو پروین برزین   ۷۹

 

۳-۲-۳-۲-  بانو زهرا نبیل   ۸۰

 

۳-۲-۳-۳-  بانو نوشین دخت نفیسی   ۸۱

 

۳-۲-۳-۴-  بانو ملکه ملکزاده بیانی   ۸۲

 

۳-۲-۳-۵-  بانو سیمین دانشور   ۸۴

 

۳-۲-۳-۶-  بانو سیمین لک پور   ۸۵

 

۳-۲-۳-۷-  بانو آرمان شیشه گر   ۸۷

 

۳-۲-۳-۸-  بانو زهره روح فر   ۹۰

 

۳-۲-۳-۹-  بانو حمیده چوبک   ۹۱

 

۳-۲-۳-۱۰- بانو هایده لاله   ۹۲

 

فصل ۴-  عوامل تأثیر گذار در انتخاب/ عدم انتخاب رشته باستان- شناسی توسط ن در ایران    ۹۴

 

۱-۴-  مقدمه   ۹۴

 

۴-۲- عوامل مؤ ثر در انتخاب رشته باستان شناسی توسط ن ۹۵

 

۴-۳- عوامل بازدارنده انتخاب رشته باستان شناسی توسط ن  ۹۵

 

۴-۴- محیط فعالیت های باستان شناسی و ن ۹۶

 

۴-۵-   حوزه های پژوهشی باستان شناسی و ن            ۹۷

 

۴-۶- بررسی جواب سوالات به صورت نموداری ۹۸

 

فصل ۵- نگاهی به پژوهش هاوتفاسیر باستان شناسی ازمنظر جنسیت و ن   ۱۰۵

 

۵-۱-  مقدمه    ۱۰۵

 

۵-۲-  فرآیند شکل گیری مطالعات ن در باستان شناسی ۱۰۵

 

۵-۳- نظرات مربوط به تقسیم کار جنسیتی در جوامع گذشته ۱۰۸

 

۵-۴- جنسیت در بین گردآورندگان   ۱۰۹

 

۵-۵-  نقش زن در جوامع گردآورنده و شکارگر ۱۱۲

 

۵-۶- جنسیت در بین جوامع کشاورز ۱۰۴

 

۵-۷- جنسیت در محوطه باستانی حسنلو و جوامع پیچیده ساسانی ۱۱۷

 

۵-۷-۱- ن و سنجاق در ایران باستان ۱۱۸

 

۵-۷-۱-۱- حسنلو ۱۱۸

 

۵-۷-۱-۲- سنجاق به منزله نشانه مراحل مهم در زندگی ن ۱۲۰

 

۵-۷-۱-۳- سنجاق به منزله ابزار دفاعی ۱۲۰

 

۵-۷-۱-۴- سنجاق به منزله نماد جامعه ای مسلح ۱۲۱

 

۵-۷-۲-  نقش ن در امپراتوری ساسانی ۱۲۲

 

۵-۸-   بررسی تقسیم کار جنسیتی در بین اقوام زنده ۱۲۴

 

۵-۸-۱- بررسی جامعه واشوها ۱۲۴

 

۵-۸-۲- بررسی جامعه هادزاها ۱۲۵

 

۵-۸-۳- بررسی جوامع تیوی ها  ۱۲۵

 

۵-۸-۴- بررسی جامعه اسکیموها  ۱۲۶

 

۵-۹-   سفالگری و ن  ۱۳۰

 

نتیجه گیری   ۱۳۴

 

فهرست نمودار‌ها

 

نمودار ۴-۶-۱: درصد دانشجویان کارشناسی…………. ۹۸

 

نمودار ۴-۶-۲: درصد دانشجویان  کارشناسی ارشد…… ۹۹

 

نمودار ۴-۶-۳:  تعداد ن در هئیت های علمی ……… ۱۰۰

 

نمودار ۴-۶-۴: درصد مجوز فعالیت های ن……………… ۱۰۱

 

نمودار ۴-۶-۵: درصد پست های مدیریتی ن…………… ۱۰۲

 

نمودار ۴-۶-۶: حوزه مناسب  فعالیت های ن ……………۱۰۳

 

فهرست تصاویر

 

تصویر ‏۲-۱:  ژان دیولافوا-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——- ۴۵

 

تصویر ‏۲-۲: استرون دیمن-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—— ۴۷

 

تصویر ‏۲-۳:  دیمن،کاوش در شمال غرب روم  —— ۴۹

 

تصویر ۲-۴:  مارگارت موری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– ۴۹

 

تصویر ‏۲-۵:  موری،کار میدانی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۵۱

جستجوی مقالات فارسی – آزادی اطلاعات در پرتو حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران و فقه امامیه

دسترسی به منابع مقالات : کارشناسی ارشد ادغام شرکت‌های خصوصی و دولتی در حقوق ایران

فایل – کارشناسی ارشد اجرای احکام و اسناد توسط اشخاص ثالث

  ,۲ ,۱ ,۳ ,۴ ,باستان ,باستان شناسی ,  ۲ ,۳ ۲ ,  ۳ ,  ۵ ,باستان شناسی جنسیت ,باستان شناسی ایران ,گیری باستان شناسی ,رشته باستان شناسی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

جستجو گر فایل از دنیای وب دانلود نرم افزار | سافت اپ در حوالی اریحا... کمرنگ تر از آنکه به چشمت آید تجهیـزســــــتان سگ پامرانین وارداتی 09124040030 امامی طراحی بروشور کارت ویزیت تراکت لوگو کاتالوگ آموزش فتوشاپ بدونید خرید و دانلود کتاب