۱-۶-۳- ورود ن به نیروی کار و سطوح آموزشی ۵
۱-۶-۴- ارزیابی فمینیسم ۶-۵
۱-۶-۵- امواج سه گانه فمینیسم ۶
۱-۶-۵-۱- موج اول ۹-۷
۱-۶-۵-۱-۱- دوره تعلیق نهضت فمینیسم ۱۲-۹
۱-۶-۵-۲- موج دوم ۱۳-۱۲
۱-۶-۵-۲-۱- تأثیر جنگ جهانی دوم بر موج دوم ۱۴-۱۳
۱-۶-۵-۲-۲- دولت مداخله گر ۱۶-۱۴
۱-۶-۵-۳- شکل گیری موج سوم ۱۶
۱-۶-۵-۳-۱- موج سوم ۱۸-۱۶
۱-۶-۶- شاخه آکادمیک جنبش ن ۱۹-۱۸
۱-۶-۷- مکتب های مهم فمینیسم ۲۰-۱۹
۱-۷- برخی دستاوردهای جنبش ن ۲۱-۲۰
فصل ۲- تاریخچه مطالعات ن در باستان شناسی جهان ۲۲
۲-۱- مقدمه ۲۲
۲-۲- مطالعات فمینیسم و ن در علوم انسانی ۲۳
۲-۲-۱- مروری بر امواج سه گانه فمینیسم و تأثیر آن در باستان-
شناسی ۲۵-۲۴
۲-۲-۲- گرایش های فمینیستی .۲۶-۲۵
۲-۳- مطالعات فمینیسم در باستان شناسی ۲۷-۲۶
۲-۴- پیشینه مطالعات جنسیت در باستان شناسی ۲۸
۲-۴-۱- فمینیسم و باستان شناسی جنسیت …۲۸
۲-۴-۲- زمینه های شکل گیری مطالعات جنسیت در باستان شناسی ۲۹-۲۸
۲-۴-۲-۱- باستان شناسی نوین ۲۹
۲-۴-۲-۲- باستان شناسی دهه۸۰ ۳۱-۲۹
۲-۴-۳- اهداف فعالیت های دهه های ۶۰- ۸۰ میلادی ۳۲
۲-۴-۴- روند شکل گیری باستان شناسی جنسیت ۳۳-۳۲
۲-۴-۴-۱- باستان شناسی جنسیت ۳۳
۲-۴-۴-۲- جنبش ن و باستان شناسی جنسیت ۳۵-۳۴
۲-۴-۴-۳- گردهمایی ها و کنفرانس های باستان شناسی جنسیت ۳۶-۳۵
۲-۴-۴-۳-۱- گردهمایی چاکمول ۳۸-۳۶
۲-۵- ن و باستان شناسی آمریکا ۳۸
۲-۶- ن و باستان شناسی استرالیا ۳۹
۲-۷- جنسیت در باستان شناسی پیش تاریخی و تاریخی ۴۲-۴۰
۲-۸- ارزیابی مطالعات ن در باستان شناسی ۴۲
۲-۹- تاریخچه حضور ن در مطالعات باستان شناسی جهان ۴۴-۴۳
۲-۹-۱- ن پیشگام در باستان شناسی جهان- ۴۴
۲-۹-۱-۱- ژان دیولافوا- ۴۶-۴۵
۲-۹-۱-۲- استرون دیمن— ۴۸-۴۷
۲-۹-۱-۳- مارگارت موری—— ۵۱-۴۹
۲-۹-۱-۴- گرترود بل———— ۵۴-۵۲
۲-۹-۱-۵- هریت بوید هادز-ادیت هیوارد هال دوان—- ۵۶-۵۴
۲-۹-۱-۶- هتی گلدمن- ترزا جئول– ۵۸-۵۶
۲-۹-۱-۷- گرترود ـ تامسون،گارود و وینفرد لمب— ۶۳- ۵۹
۲-۹-۱-۸- ماری لیکی ۶۵
۲-۹-۱-۹- هلن کنتور ۶۶
فصل ۳- تاریخچه شکل گیری باستان شناسی در ایران و حضور ن در فعالیت های باستان شناختی ۶۸
۳-۱- مقدمه ۶۸
۳-۲- باستان شناسی ایران ۶۸
۳-۲-۱- شکل گیری باستان شناسی ایران ۷۰-۶۸
۳-۲-۱-۱- شکل گیری باستان شناسی در ایران توسط فرانسویها ۷۳-۷۰
۳-۲-۱-۲- گسترش فعالیت های باستان شناسی در ایران توسط خارجیها ۷۵-۷۳
۳-۲-۱-۳- شروع فعالیت های گسترده باستان شناسان ایرانی ۷۶-۷۵
۳-۲-۱-۳-۱- فعالیت های باستان شناسی ایران همزمان با انقلاب ۷۶
۳-۲-۱-۳-۲- فعالیت های باستان شناسی ایران بعد از انقلاب ۷۷
۳-۲-۲- تاریخچه حضور ن در باستان شناسی ایران ۷۸
۳-۲-۳- ن پیشگام در باستان شناسی ایران ۷۹
۳-۲-۳-۱- بانو پروین برزین ۷۹
۳-۲-۳-۲- بانو زهرا نبیل ۸۰
۳-۲-۳-۳- بانو نوشین دخت نفیسی ۸۱
۳-۲-۳-۴- بانو ملکه ملکزاده بیانی ۸۲
۳-۲-۳-۵- بانو سیمین دانشور ۸۴
۳-۲-۳-۶- بانو سیمین لک پور ۸۵
۳-۲-۳-۷- بانو آرمان شیشه گر ۸۷
۳-۲-۳-۸- بانو زهره روح فر ۹۰
۳-۲-۳-۹- بانو حمیده چوبک ۹۱
۳-۲-۳-۱۰- بانو هایده لاله ۹۲
فصل ۴- عوامل تأثیر گذار در انتخاب/ عدم انتخاب رشته باستان- شناسی توسط ن در ایران ۹۴
۱-۴- مقدمه ۹۴
۴-۲- عوامل مؤ ثر در انتخاب رشته باستان شناسی توسط ن ۹۵
۴-۳- عوامل بازدارنده انتخاب رشته باستان شناسی توسط ن ۹۵
۴-۴- محیط فعالیت های باستان شناسی و ن ۹۶
۴-۵- حوزه های پژوهشی باستان شناسی و ن ۹۷
۴-۶- بررسی جواب سوالات به صورت نموداری ۹۸
فصل ۵- نگاهی به پژوهش هاوتفاسیر باستان شناسی ازمنظر جنسیت و ن ۱۰۵
۵-۱- مقدمه ۱۰۵
۵-۲- فرآیند شکل گیری مطالعات ن در باستان شناسی ۱۰۵
۵-۳- نظرات مربوط به تقسیم کار جنسیتی در جوامع گذشته ۱۰۸
۵-۴- جنسیت در بین گردآورندگان ۱۰۹
۵-۵- نقش زن در جوامع گردآورنده و شکارگر ۱۱۲
۵-۶- جنسیت در بین جوامع کشاورز ۱۰۴
۵-۷- جنسیت در محوطه باستانی حسنلو و جوامع پیچیده ساسانی ۱۱۷
۵-۷-۱- ن و سنجاق در ایران باستان ۱۱۸
۵-۷-۱-۱- حسنلو ۱۱۸
۵-۷-۱-۲- سنجاق به منزله نشانه مراحل مهم در زندگی ن ۱۲۰
۵-۷-۱-۳- سنجاق به منزله ابزار دفاعی ۱۲۰
۵-۷-۱-۴- سنجاق به منزله نماد جامعه ای مسلح ۱۲۱
۵-۷-۲- نقش ن در امپراتوری ساسانی ۱۲۲
۵-۸- بررسی تقسیم کار جنسیتی در بین اقوام زنده ۱۲۴
۵-۸-۱- بررسی جامعه واشوها ۱۲۴
۵-۸-۲- بررسی جامعه هادزاها ۱۲۵
۵-۸-۳- بررسی جوامع تیوی ها ۱۲۵
۵-۸-۴- بررسی جامعه اسکیموها ۱۲۶
۵-۹- سفالگری و ن ۱۳۰
نتیجه گیری ۱۳۴
فهرست نمودارها
نمودار ۴-۶-۱: درصد دانشجویان کارشناسی…………. ۹۸
نمودار ۴-۶-۲: درصد دانشجویان کارشناسی ارشد…… ۹۹
نمودار ۴-۶-۳: تعداد ن در هئیت های علمی ……… ۱۰۰
نمودار ۴-۶-۴: درصد مجوز فعالیت های ن……………… ۱۰۱
نمودار ۴-۶-۵: درصد پست های مدیریتی ن…………… ۱۰۲
نمودار ۴-۶-۶: حوزه مناسب فعالیت های ن ……………۱۰۳
فهرست تصاویر
تصویر ۲-۱: ژان دیولافوا-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——- ۴۵
تصویر ۲-۲: استرون دیمن-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—— ۴۷
تصویر ۲-۳: دیمن،کاوش در شمال غرب روم —— ۴۹
تصویر ۲-۴: مارگارت موری-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– ۴۹
تصویر ۲-۵: موری،کار میدانی-بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— ۵۱
جستجوی مقالات فارسی – آزادی اطلاعات در پرتو حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران و فقه امامیه
دسترسی به منابع مقالات : کارشناسی ارشد ادغام شرکتهای خصوصی و دولتی در حقوق ایران
,۲ ,۱ ,۳ ,۴ ,باستان ,باستان شناسی , ۲ ,۳ ۲ , ۳ , ۵ ,باستان شناسی جنسیت ,باستان شناسی ایران ,گیری باستان شناسی ,رشته باستان شناسی
درباره این سایت